7/27/12

Muchas gracias!

Estoy mu felíz por haberme dado con la linda sorpresa de que Nadia del lindísimo blog Papeles Pequeños y antonela del otro lindísimo blog Actitud y Alegria me dieron el;

I am so happy because I have the great surprise that Nadia from the lovely blog Papeles Pequeños and Antonela from another lovely blog Actitud y Alegria gave mi this;


Muchísimas gracias! ahora me toca pasarlo a otros blogs, algo tan difeicil porque sigo como mil blogs : ) pero bueno antes de eso tengo que dejar 7 carácterísticas mías aquí va;

Thank you so much for this!! now I have to gave this to another blogs ( so difficult because I love so many,many blogs) and to write 7 characteristic of mine;


1.) Me gustan las mañanas de sol/ I am a morning person
2.) No me gusta guiar... en realidad no guio aunque tengo licencia : )/ I don't drive, I have a license but I don't like it
3.) Me encanta comer chocolate/ I love chocolate
4.) Me enoja la gente de dos caras/ I don't like people who are two faces
5.) Padezco de ansiedad/ I have an anxiety disorder
6.) Me gusta hacer trabajos de madera/ I love wood working
7.) No me gusta hablar por teléfono jaja!/ I don't like to talk on the phone haha!


Sorpresa!

10 comments

  1. Thank you so much, dear friend!!! X

    PS You deserve it!

    ReplyDelete
  2. Muchas muchas gracias! Hoy estuve de viaje por trabajo, por eso no estuve mucho conectada... Ya me voy a poner al día con mis lecturas y mails.
    Beso grande!

    ReplyDelete
  3. Congratulations to you!
    Thank you so much, dear Mariella!
    Nice to get to know you better.
    Have a lovely weekend! big hug hx

    ReplyDelete
  4. muchas gracias mi querida Mariela!!
    Estoy muy contenta de que usted piensa de mí....♥

    ReplyDelete
  5. Encore une bien belle surprise venant de toi, chère Mariela. THANK YOU SOOO MUCH!!! Very very kind...

    Have a beautiful week-end et plein de bisous!
    With love.
    Amorelou

    ReplyDelete
  6. En los puntos 3, 5 y 7 voy a full con vos. Besotes y buen finde!

    ReplyDelete
  7. Oh, lovely Mariela, thank you so much for this wonderful credit! I really feel honored to be one of these gorgeous blogs.

    Sorry for my late answer. I was on the countryside till now without any internet access.

    Love,
    I.

    ReplyDelete
  8. Hola Marie! Felicidades por el premio. Y gracias por compartirlo, una alegría!:)
    Me gustó conocerte más... y el chocolate, es perdición! Un beso grande! Que tengas un lindo lunes!

    ReplyDelete
  9. Graciassss!!!!! Saludos de las chicas de Cardamomo :) :)

    ReplyDelete
  10. Mariela, I meant to leave a comment to say thank you so much for this! I love your inspirational blog - have a lovely weekend xx

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments!
Rude comments will be deleted immediately.

EVANGELINE © 2016 | Template by Blogs & Lattes